HARIMAU BAHAM GARUDA!! =D

hai blogger! . . ASSALAMMUALAIKUM . .
PROUD TO BE MALAYSIAN! =)
Hari nie rajin pula mau update blog sebab semalam Malaysia menang bola sepak sukan sea!..Indon kalah..HAHA!..
baru puas hati aku..macammacam dorang buat ngan Malaysia . . bakar bendera la . . memaki la terutama di terutama di laman sosial . . alhamdulilah! . .kalah jua drang . .TEBAEK MALAYSIA!
Memang tabik abis la aku sama pasukan Malaysia tu semalam . . bukan senang mau belawan ngan tuan rumah,Indon . . tapi dorang . .2 kali menang sana . .mau ada kekuatan fizikal dan  mental yg tinggi itu . . keeper Malaysia..adui! . . suda lah handsome,campion lagi tu . . semua pun pemain Malaysia handsome aku tgk..MASALAHMASALAH! . . hihi . .
coach Malaysia memang tebaek! . apa yang penting . . 1 Malaysia dalam 1 pasukan . . Melayu,cina,india . .semua ada . . haha ..paling aku suka tgk itu semalam. .
next week hang out sama kawankawan kesayangan aku p KK. . aku mau beli jerC . . bab Harimau muda kita mau lawan Syria lau nda silap kann . .hihi . . mudahmudahan harimau muda terus kekal bersemangat.. caiyo! caiyo!..Malaysia boleh! =D

No comments: