=) .. ^^, .. =P .. =D

Hye blogger.. Assalamualaikum?

This week full wif many story..tapi aku lupa suaa..awww..yg penting,i can't stop smiling from last friday..hahaha..lol..
tq MIA..soalan kw btul2 buat aku befikir panjang ja skrg nie..aku rasa la kan dia memang "yg kw capkan 2..skarang nie!"..semenjak dari hari 2 aku rasa setiap benda yg aku buat malar senyum eh..payah jua kan..tepaksa bekurung di bilik skarang..mengelak kecurigaan..
ceria betul hidup aku minggu nie walaupun exam blum habis lagi.. 2 paper ja lagi.. akaun n subjek cigu         'kesayangan' aku..i just want 2 get my A back..miss u A..miss u 82%..haha..untuk 1 subjek tu..i will try to be honest..doa kan aku ar..mau jua jujur bah..mau tgk apa aku dapat .. =D
Thats all 4 this time..bubye..tengkiu 4 read this nonsense post!..lol.. =P

1 comment:

Miraa Hussin said...

faraa . aku komen ah hahaha . bagi kau tekejut ja ni hahahha